New design

Tröttande på min gamla bild men tog en stund att knoppa ihop den nya men så här ser den ut för tillfället.
 

På senaste tiden har jag verkligen inte gjort mycket alls:
--Såg biofilmen flight med mamma och pappa igår--
Druckit en massa te=min nya drog på vintern!--
Städat rummet det var dammigt--
Varit på ett styrka och konditionspass på gymmet, alltid någonting--
sprungit efter bussen--
missat bussen(idag)--
väntat på den nya bussen lite halv surt--
varit ledig då alla andra har praoat eftersom jag börjar imorgon--
Klippt mig--
haft en så kallad nedlägning av föreningen Åkers framtid vilket innebär middag och allt hemma hos oss--
--kollat på melodifestivalen--

Imorgon väntar min praovecka på taxinge slott som jag tror att jag ser fram emot så önska mig lycka till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback