Min påsk

Och med tanke på att jag inte äter godis så blev årets bild på ett påskägg istället ersatt av den "officiella sillburken"
Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G
Kändes som om gårdagen gick fort för efter att jag vaknat och tagit en spontan fotorunda runt kvarteret där vi bor så kom min moster och mina kusiner så då åt vi lunch följt av fika och senare stannade de på påskmiddag och spenderade större delen av kvällen hos oss. Själv var jag inte hemma längre än till klockan 9 eftersom jag skulle sjunga i kyrkan, något som gick över förväntan men var helt död när jag äntligen var hemma runt klockan två igår natt... Så dagen igår gick alltså åt till att äta, fika,umgås och vara ute i den finna vädret.
Hur har och vart har ni firat eran påsk?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback