Sleppy

Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G
 Sovmorgon. Detta är enligt mig det bästa med att vara ledig, men att ha tid att göra vad man vill sitter inte fel heller. Idag har jag hunnit med att medverka i efterrätten tills imorgon, tagit en aningen blöt springtur i skogen, övat låtar och ett solo i kyrkan inför "påsknatten" jag ska vara delaktig i imorgon samt ätit en middag hos min morfar då jag träffade min moster som kommit upp hit från Göteborg.
Imorgon ska det firas påsk och två av mina äldre kusiner kommer hit och jag ska försöka göra någonting åt min onda hals för annars kommer jag garanterat inte kunna sjunga något alls!
Glad påsk i förväg!:)
PS: De sägs att vädret de närmaste dagarna ska bli toppen och även en bit in i veckan, hoppas det stämmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback