Silhouettes

Jag måste vara den mest ofotogeniska person man kan hitta och känner mig extremt obekväm framför en kamera, men bakom är det en helt annan sak.
Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G
Idag har jag varit och besökt Grillska gymnasiet i E-tuna och fick helt klart ett positivt intryck av skolan,och det trots att jag kände mig aningen obekväm eftersom jag inte kände någon, men lärarna och undervisningen verkar toppen, undrar om Wendelehebbe kan slå det här? 
Men är supertrött nu när stressen släpper, jag klev upp kvart i sex imorse och jag ligger tydligen efter några timmars sömn sen förra skolveckan som jag inte tagit igen än, så imorgon... ska jag ha SOVMORGON!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback