Angelic Power

 
I brist på annat att fota duger nästan vad som helst, men gillar min bakgrund skarpt ändå (jag antar att detta bekräftar min besatthet av The mortal instruments...)
Nikon D7100 +AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G 
En del av mig vill bara sluta stressa över allt pluggande/prov och redovisningar så den här veckan känns inte direkt toppen enligt mig, men snart är det lov(igen). 
Och p.g.a att jag får mera gjort hemma för tillfället så har jag sådana underbara föräldrar och mentor att jag inte behöver gå till skolan imorgon utan kan plugga på inför proven och skriva klart ett religionsarbete hemma, och det känns inte helt fel, plötsligt blev denna vecka mycket kortare och inte lika seg heller.:)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback