Äntligen!

 
Nikon D3200+18-105mm F/3.5
Arkivbilder från förra året
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga angående snön som kommit, en del av mig vill bara njuta och en annan del tycker det är för sent för snö. Helgen börjar ta slut igen vilket är lika synd som vanligt och jag är ovanligt trött för en gångs skull så kommer nog sova bra inatt förhoppningsvis. Förklaringen är att jag sov hos en kompis fredag-lördag och det slutatde med att vi "dygnade" och var vakna hela natten, kanske inte det bästa valet eftersom jag kommer vara en zombie imorgon men vem bryr sig egentligen? Underbara kompisar och en massa filmer, kunde inte blivit bättre:)
Den här veckan har varit jättebra för den var inte direkt lång(gick bara tre dagar), känns som om jag greppat det mesta i skolan och fick hem en garanterat efterlängtad sak som gjorde min annars sega torsdag hundra gånger bättre! Ni som följer mig på instagram vet redan men om inte så tänkte jag visa vad det var så fort som möjligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback