Let is snow

Nikon D7100+nikkor 35mm F/1.8G
Bilderna får tala för sig själv då vädret var underbart när jag slutade men när jag var hemma kom det moln och snöstorm istället. Och jag är väldigt rädd om min nya kamera så ville inte få in snö överallt så bestämde mig för att gå in igen..

Äntligen fredag så underbart, det känns inte helt fel efter typ världens segaste vecka då jag känt mig som en vandrade zombie varenda dag. Antar att det låter helt otroligt när jag säger att jag fått gjort en hel del?  Men det stämmer faktiskt så nästa vecka blir kanske aningen lugnare förhoppningsvis.
Min helg kommer nog vara ganska lugn men imorgon ska jag och mamma ska till E-tuna och gå på Grillska gymnasiets öppet hus och se hur det verkar, hoppas deras Estetprogram är något att överväga tills gymnasievalet.:) Och på söndag ska vi fira farfar som fyller år. 
Och så måste jag plugga en aning också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback