Materiell Lycka

Nikon D7100+nikkor 35mm F/1.8G
 
Jag är inte den bästa på att kombinera skolpluggande med bloggande har jag märkt, så ursäkta min frånvaro men som alla vet skrev jag tidigare om att jag fick hem en beställning som totalt lyste upp min kväll för ungefär en vecka sedan, och här är just den.
Så jag har gått och köpt mig en ny kamera och inte vilken som helst utan en NIKON D7100 och jag älskar den redan trots att jag inte haft den så länge! Velade ganska länge mellan denna och D5100 men valde tillslut denna. Priset var väl i dyraste laget och men ville verkligen ha just den här så det är fortfarande så värt det.
Objektivet i bild är en tidig födelsedagspresent från mamma och pappa, skulle inte haft råd med ett objektiv till när kamerahuset var så dyrt bara det. Så ifall ni läser detta tack så mycket<3!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback