Rainy Weather

Nikon D3200+18-105mm F/3.5
Jag har inte direkt kännt mig så kreativ på senaste tiden(allt är så blöt och grått ute) men fick för mig för någon dag sedan att jag skulle trotsa vädret och fotografera lite regndroppar och här är resultatet.

Detta inlägg skulle egentligen publicerats igår men mitt internet försvann runt klockan nio så fick aldrig möjligheten att göra detta.
Så dagen igår gjorde jag inget speciellt utan försökte gå upp i hyfsad tid så att det inte ska bli så jobbigt imorgon, plockade ner det sista julpyntet och tog en sväng till gymmet med alla i familjen, lika bra att släppa sig dit nu när jag fått kort där igen. Och idag, på lovets sista dag ska jag antagligen försöka att inte få ångets över att skolan börjar imorgon( känns som om jag varit ledig en evighet, vilket har varit så skönt) och ta en tur in till Strängnäs för att klippa mig. Och det är min dag i sammanfattning.:)
Någon annan som har skolångest än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback