Wanna play for me?

Var inte hel säker på hur slutresultatet av bilderna skulle bli eftersom det kan variera så mycket från det som kamera skärmen men mer än nöjd!
Nikon D7100+nikkor 35mm F/1.8G 
Hej på er!
Att säga att min dagar varit intensiva på senaste tid är kanske inte det rätta ordet jag söker efter.. snarare jag som inte orkat koppla upp min sega sak som kallas dator, min kamera tog helt slut på batteri och ibland är det väldigt skönt att inte sitta vid datorn på kvällen(wow kom det där från mig?!) för jag har märkt att jag somnar mycket lättare då.
I förra helgen besökte jag ju Grillska gymnasiet som jag hela tiden haft en ganska negativ inställning till men... vilken chock jag fick när jag väl var där, skolan har allt som jag önskat på en estetlinje med inriktning foto och media. Så detta kommer säkert bli mitt första handsval!
 
Och igår fyllde jag 16 år!!:D Jag fick några presnter vid frukosten och en väldigt massa grattis i skolan, gjorde helt klart min dag. Hade senare fiol på kvällen vilket ledde till att jag kom hem runt halv sju och då åt hela familjen hemmagjord pizza. Den lilla släkten kommer till lunchtid på lördag så det är som att fylla år två gånger på raken,hehe.
 
PS: Älskar min nya kamera och objektiv, och kände inte för den officiella ballongbilden men om jag ändrar mig så kommer jag varna er i förväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback