Favoriter Juni

Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G
Jag har nyligen upptäckt två saker angående dessa inlägg jag skriver i varje månadsslut.
Det första är att jag inte skojar om jag säger att jag kan sitta i flera timmar och ändra bildernas placering tills jag tycker att "det ser bra ut" så nu har det blivit en vana helt enkelt,en jobbig sådan. Och det andra är att när jag ska välja ut vilka bilder jag vill använda så får jag nästan panik i början eftersom ingen känns lyckad alls men på något konstigt vis så återupptäcker jag bilderna på nytt och då känner jag mig istället hur stolt som helst över dem.
Lite sent tyvärr men vad brukar man säga bättre sent än aldrig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback