Favoriter April-Maj

Sammanlagda favoriter från April och Maj
Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G 
Jag tror bestämt att jag jag blivit besatt av att fånga naturliga ljuset i mina bilder? För när jag gick igenom mitt arkiv för april och maj så fastnade jag speciellt för dessa sex stycken, jag kommer  även ihåg att jag för varje bild varit mer nogrann än tidigare med hur ljuset träffar motivet, vilket verkar ha vissat ge resultat.
Jag älskar tanken på att det snart är sommarlov och jag kommer att ha all tid i världen till att fotografera och göra annat kul utan att behöva planera in läxor eller andra aktiviteter, för i nulägte tycker jag det är svårt att hinna med allting och jag är sämst när det gäller att avsätta tid för mitt fotograferande utan att jag missar någonting annat som jag också vill hinna med.
Bara två vanliga skoldagar kvar innan vi har den så kallade mysveckan nästa vecka med niornasdag och någon friluftsdag, hade inte kunnat längta mer efter sommaren!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback