The dress

Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G
För er som undrar hur min avslutningsklänning som jag hade på mig igår såg ut så har ni den här, och nej den var inte vit som man skulle kunna, jag kände  helt enkelt för att bryta trenden och körde istället på en ljust aprikosfärgad med spetsdetaljer som jag matchade med svarta klackar och en svart kavaj på det (fick inte med dem på bilderna men kan lova att det blev super snyggt ihop). 
 
Själva avslutningen var nog den finaste jag varit med om för det fanns fin musik framförd av klasskompisar, tal och sång som hållde till våran klass och för att inte tala om betyg och stipendieutdelningen på stora scenen, det ska ju vara speciellt att gå ut grundskolan?
Men det var också den mest sorliga när vi senare efteråt skulle skiljas åt och säga hejdå till varandra och våra mentorer/lärare. Att ta avsked av så många underbara människor på samma gång är extremt jobbigt för att både flera av lärarna och otroligt många av mina 40 klasskompisar har betytt väldigt mycket för mig under mina tre år, de är de som har  bitvis format mig till den jag är idag och jag har dem att tacka för så mycket.
Ingens öga förblev nog torrt under gårdagen, minst sagt mitt...
 
Men nu tänker jag tänker jag göra detta till det bästa sommarlovet någonsin och det tycker jag att ni borde försöka göra också, glad sommar på er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback