Tjejmiddag

Nikon D7100+ AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G
I lördags var jag och några kompisar hemma hos Moa på tjejmiddag så vi spelade kubb, åt grillat och en hel del glass. Jag insåg du hur dåliga jad faktiskt var på just att spelade kubb, men jag var inte heller speciellt vig när vi skulle köra twister så det slutade inte med någon seger för mig.
Vid kvällens slut fick jag för mig att vi kunde gå till en äng som låg på promenadavstånd från Moas hus för att ljuset ute var så fint och självklart så att jag kunde stilla mitt fotograferingsabsinens. Några fina bilder blev det men eftersom vi blev attackerade av mygg och det inte var speciellt skönt ute längre så gick vi ganska så snart hem igen. Kvällen blev jätterolig och gav mig en bra start på sommarlovet!
Just nu jobbar jag på att skriva en bucketlist för i sommar med saker jag vill uppleva och göra men den är långt ifrån klar så ska försöka komma på lite mera att lägga till, mera om detta senare.
Hur ni tänker spendera erat sommarlov i år?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback