Chokladfantasten har talat

Tårta som jag och mamma bakade i helgen...
Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G 
Jag kanske inte är nästa stora dessert fotograf  men just att fotografera mat eller desserter är någonting som inte skulle vara speciellt dumt att jobba med. 
Slutade efter klockan två idag då jag inte hade någon fiollektion eller något annat att göra i eftermiddag(lärare borta så kunde ej göra mitt kvarvarande matteprov). Eftermiddagen spenderades till större hemma hos en kompis övandes på några fiolnoter tills söndag(ska spela på en mässa i kyrkan)
 
undrar ibland varför jag inte söker till bageri/konditori men estetlinjen känns mera rätt för mig så hoppas att jag kommer in:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback