Black and White

Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G
 
Eftersom jag känner mig så besatt av svartvitt så slutade det med att alla dessa bilder blev just svartvita.
Så idag njuter jag av att göra just ingenting  för kände att jag var i behov av det för att orka med att ha motivation för de sista fyra veckorna innan jag slutar nian, och vädret är ju inte direkt så kul heller.
 
Jag har även bestämt mig för vilket gymnasium jag ska gå på i veckan, nämligen Wendela Hebbegymnasiet i Södertälje som verkar bara för bra för att vara sant, det enda negativa är just pendlingen fast det löser sig nog i slutändan och om inte så tänker jag byta tillbaka till mitt andra handsval som förblir Grillska gymnasiet i Eskilstuna. 
 
Det blev visst en lång text det här men om någon är intresserad av att se mera bilder från min och Emmas dag så kommer de upp inom kort då jag äntligen har redigerat klart dem(efter typ 100 år jag vet)
 
Trevlig lördag på er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback