My week

Fyra bilder från min vecka
Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G
Okej den här veckan har gått supersnabbt och varit super bra, mitt humör har varit på topp nästan hela långa veckan, trots 2 nationella matteprov (som i övrigt gick hyfsat tror jag). Annars har jag inte hunnit gjort mycket förutom att haft spexfoto med klassen då jag var utklädd till en kvinnlig verision av men in black tillsammans med Emma, fotograferat några fina solnedgångsbilder efter regnet som var ikväll och sist men inte minst ätit några inte helt fel mellis nör jag kommit hem från skolan.
 
Nu tar jag helg och tänker tillbringa den i sängen framför en massa filmer och serier nu när det tydligen ska regna flera dagar framåt.
Hur  tänker ni spendera denna helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback