Sneakpeak

Förhandsvisning av några bilder fån min och Emmas fotodag vi hade under lovet 
Nikon D7100+AF-S DX Nikkor 35mm F/1.8G
Hoppas ni haft ett bra påsklov och en bra valborg( det hade ifall jag hemma tittande på film hos en kompis hela kvällen) eftersom vårt bredband strulat igen så har jag inte haft tillgång till internet igen på ett bra tag nu men nu är det äntligen tillbaka igen och ingen är nog gladare än jag, fast det var ganska avkopplande utan det också. 
 
Jag gick igenom mina och Emmas bilder från våran fotoeftermiddag för någon dag sedan och jag är så stolt förvånad över att de faktikst blev så pass bra som de blev, så de kommer vara värt att vänta på men eftersom alla inte är helt färdig redigerade så måste jag göra det först men sen vänta bara...:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback